مجهزترین و ارزانترین باربری مشهد به شاندیز حمل بار و اثاثیه
نوشته شده توسط : نتسان

مجهزترین و ارزانترین باربری مشهد به شاندیز حمل بار و اثاثیه

همشهریان عزیز اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم دارید از مشهد به شاندیز اثاث کشی و اسباب کشی نمایید ما در باربری مشهد در خدمت شما هستیم و اعلام آمادگی می نماییم که با ارزانترین قیمت و در حداقل زمان ممکن این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان بیش از یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود باربری مشهد شاندیز در حقیقت یک مسیر می باشد که به جهت تعداد سفارشات ثبت شده بالا در روز تصمیم گرفته شده است شرایطی فراهم شود که با حداقل قیمت بتوان نقل مکان و جابجایی اسباب و اثاثیه مشهد به شاندیز انجام شود.

امروزه باربری مشهد کاملا در دو کلان شهر مشهد و تهران شناخته شده می باشد یک از دلایل این موفقیت را بدون شک باید در ارائه کرایه نرخنامه تعرفه و قیمت حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دانست. ما با افتخار اعلام می نماییم که ارزانترین سرویس ها را در سطح مشهد به مشتریان خود ارائه می دهیم. باربری مشهد به شاندیز نیز تلاش گسترده ایی را در جهت کاهش قیمت ها به کار گرفته است و خوشبختانه توانسته است تا 70% قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را کاهش دهد.

باربری مشهد شاندیز در کنار رسالت اصلی خود که در حقیقت حمل بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری می باشد خدمات جانبی دیگری را به شرح زیر انجام می دهد 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن تمامی نصبیات منزل از جمله پرده کرکره لوستر ... 3- صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر 4- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق – یخچال ساید – میزهای نهار خوری بزرگ و... در بین طبقات با تجهیزات مدرن 5- جابجایی لوازم حساس الکترونیکی و پزشکی و ...

از سوی دیگر وجود ناوگان مدل بالا از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت - خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که نام باربری مشهد به شاندیز در بین مجهزترین باربری های مشهد همچون نگینی به درخشد.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت شاندیز ۱۳٬۹۸۷ نفر (در ۴٬۳۴۲ خانوار) بوده‌است. مسیر مشهد به شاندیز حدود 37 کیلومتر می باشد که تقریبا 46 دقیقه زمان لازم دارد که از مشهد به شاندیز برسید.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شاندیز، دره‌های مصفا و پرآبی است، که به همراه درختان سر به فلک کشیده، گل‌های وحشی، آب و هوای معتدل شاندیز و رودخانه‌های روانی که از دامنه‌های شمالی کوه‌های بینالود سرچشمه می‌گیرند مناظر زیبایی را آفریده‌اند و گردشگران بسیاری را در تمام فصول سال به این ناحیه می‌کشانند که رودهای مغان، مج، مایان، دِهبار، جاغرق، کَنگ و زُشک از جمله این رودها می‌باشند.

به علت قرارگرفتن در دامنه‌های شمالی سلسله ارتفاعات کوه بینالود و برخورداری از آب و هوای معتدل آب فراوان و باغ‌های وسیع و مناظر طبیعی دیدنی به عنوان یکی از کانون‌های عمده مسافران و گردشگران از شهر مشهد و سراسر ایران است. این شهر دارای پوشش گیاهی انبوه و متراکمی از درختان و فضای سبز مناسبی می‌باشد. سراسر جنوب این شهر ارتفاعات بینالود خراسان واقع که قله شیرباد در زشک شاندیز نیز مرتفع‌ترین نقطه استان به‌شمار می‌رود.

ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به شاندیز با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به شاندیز با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: